Uvjeti korištenja

OSNOVNI PODACI O PRODAVATELJU

Naziv: SITNIČARIJA, obrt za grafičke usluge, vl. Petar Predojević, Bjelovar, L. Supančića 3

Skraćeni naziv: SITNIČARIJA, vl. Petar Predojević

Sjedište: Bjelovar, Leopolda Supančića 3

Adresa ureda: Bjelovar, Leopolda Supančića 3

Upisano u obrtni registar pod oznakom obrtnice: 07010003282, MBO: 98061232

Poslovna banka i broj žiro-računa IBAN: Erste&Steiermärkische Bank d.d., Jadranski trg 3A, 51000 Rijeka, IBAN: HR0824020061140363603

OIB: 41124689950 

Osoba ovlaštena za zastupanje: Petar Predojević, vlasnik

Broj telefona: 043/440-614; 098/9850-960

Adresa elektroničke pošte: info@sitnicarija.hr

Korisnik je osoba koja koristi web stranicu www.sitnicarija.hr isto kao i svaki kupac i posjetitelj web stranice www.sitnicarija.hr.

Sklapanje ugovora o kupoprodaji putem internet stranice www.sitnicarija.hr regulirano je u skladu sa zakonskim odredbama uzimajući u obzir naročito načela i odredbe direktiva i uredaba Europske unije. Sklapanje ugovora putem internet stranice www.sitnicarija.hr predstavlja sklapanje ugovora na daljinu.

Ovi Uvjeti korištenja predstavljaju i predugovornu obavijest kada ugovor o kupoprodaji sklapa potrošač, odnosno svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, te ukoliko se ugovor sklapa između trgovca i potrošača u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluge bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača na jednome mjestu pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora te za sklapanje ugovora isključivo koristi jedno ili više sredstava daljinske komunikacije.

Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što je internet i elektronička pošta.

Sadržaj web stranice www.sitnicarija.hr dostupan je na hrvatskom jeziku. Službeni jezik za sklapanje ugovora o kupoprodaji je hrvatski jezik. Na sklopljene ugovore o kupoprodaji primjenjuje se hrvatsko pravo.

 

GLAVNA OBILJEŽJA PROIZVODA

Kupac se upoznaje s glavnim obilježjima proizvoda na internet stranici www.sitnicarija.hr. SITNIČARIJA, obrt za grafičke usluge, vl. Petar Predojević (dalje u tekstu: SITNIČARIJA) zadržava pravo izmjene informacija, uključujući cijene proizvoda i akcijske ponude na stranicama bez prethodne najave. Uz sliku proizvoda nalazi se opis glavnih obilježja proizvoda i njegova cijena s PDV-om.

 

POSTUPAK SKLAPANJA UGOVORA

Kupovina se obavlja na internet stranicama SITNIČARIJE, www.sitnicarija.hr ispunjavanjem za to predviđenog obrasca. Prilikom ispunjavanja obrasca kupac je dužan upisati sve podatke koji se od njega traže. Kupovinu je moguće ostvariti uz potvrdu kupca da je razumio Uvjete korištenja te da ih prihvaća. Kupovina je moguća 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. SITNIČARIJA ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi. Kupac će elektronskom poštom biti obaviješten o primitku narudžbe i slanju paketa.

U slučaju da SITNIČARIJA nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, s kupcem će telefonom ili elektroničkom porukom u kontakt stupiti djelatnik SITNIČARIJE u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog proizvoda istog cjenovnog ranga ili će ga obavijestiti o nemogućnosti isporuke zamjenskog, odnosno naručenog proizvoda.

Kupovinu proizvoda u ime i za račun maloljetnika ili osobe lišene poslovne sposobnosti (potpuno ili djelomično), mogu zatražiti samo njihovi zakonski zastupnici.

Narudžbu proizvoda kupac može obaviti nakon registracije na web stranici www.sitnicarija.hr klikom na poveznicu „Moj račun“, klikom na „Registracija“ te upisom e-mail adrese. Zatim kupac na upisanu e-mail adresu zaprima obavijest da je korisnički račun kreiran zajedno s početnom lozinkom za ulaz u isti. Nakon upisa e-mail adrese i početne lozinke, kupac se automatski preusmjerava na stranicu s postavkama korisničkog računa gdje isti može promijeniti lozinku i upisati ostale podatke kao što su ime, prezime, adresa za naplatu, adresa za dostavu, ime za prikaz kod recenzija i e-mail adresa.  Ako je kupac već registriran, u svoj korisnički račun ulazi klikom na poveznicu „Moj račun“, klikom na „Prijava“ te upisom korisničkog imena ili e-mail adrese i lozinke.

Na web stranici www.sitnicarija.hr moguće je obaviti narudžbu i kao gost. U tom slučaju od kupca će se tražiti samo oni podaci koji su bitni za obradu narudžbe.

Kupovina se obavlja naručivanjem dostupnih proizvoda koje kupac bira na temelju fotografije i osnovnog opisa. Kupovina se obavlja u nekoliko jednostavnih koraka u udobnosti doma kupca, s bilo kojeg mjesta u svijetu.

Fotografije proizvoda prikazane na www.sitnicarija.hr su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati stvarnom izgledu proizvoda. Ovo napominjemo posebno zbog mogućnosti individualnog podešavanja postavki monitora na računalu, moguće razlike u percepciji boje proizvoda, razlikama u prikazu boja na računalu i stvarnih boja folija od kojih se proizvod izrađuje i slično.

Pretraživanje proizvoda je moguće po različitim kriterijima. Upisom određenog pojma u “Pretraži proizvode” pojavit će se proizvodi koji su povezani s navedenim pojmom. Kupac može izabrati određeni proizvod koji ga zanima i pročitati dostupan opis proizvoda kako bi mogao samostalno donijeti odluku odgovara li proizvod njegovim potrebama. Kupac proizvode bira iz kataloga proizvoda na web stranici www.sitnicarija.hr koji je uređen prema vrstama proizvoda.

Narudžba proizvoda se obavlja elektronskim putem. Kod proizvoda koji dolaze u više varijacija (veličina, boja, uzoraka…) kupac bira željenu varijaciju u pripadajućem izborniku.

Klikom miša na ikonu “Dodaj u košaricu” odabrani proizvod dodaje se u košaricu. Stavljanjem proizvoda u košaricu proizvod nije rezerviran niti naručen niti kupljen. Kupac može nastaviti dodavati proizvode ili izvršiti pregled košarice klikom na „Vidi košaricu“. Kada kupac završi proces odabira proizvoda, klikom na “Vidi košaricu“ preusmjerit će se na stranicu gdje se daje pregled proizvoda u košarici. Na toj stranici kupac može unijeti kod kupona ukoliko posjeduje isti, ažurirati cijenu odabirom „Dodaj kod“. U ovom koraku kupcu je prikazana ukupna cijena njegove narudžbe, uključujući dostavu.

Kupac može odabrati „Kreni na plaćanje“ nakon čega će se preusmjeriti na stranicu na kojoj je kupac dužan unijeti svoje osobne podatke. Podaci označeni zvjezdicom su neophodni za nastavak. Moguća je dostava na adresu različitu od adrese kupca, te ukoliko želi iskoristiti navedenu mogućnost, kupac može označiti kućicu pored „DOSTAVITI NA RAZLIČITU ADRESU“ te unijeti potrebne podatke.

U ovom koraku kupac bira između ponuđenih načina plaćanja i dostave te klikom na „Kupi sada“ kupac dovršava svoju narudžbu.

Kupnju nije moguće nastaviti bez označavanja kućice „Pročitao/la sam i slažem se s uvjetima korištenja i odredbama web-stranice. “ čijim označavanjem kupac potvrđuje da je pročitao i razumio ove Uvjete korištenja te da se sa istima slaže. Ukoliko se kupac slaže sa kupnjom proizvoda koji su u košarici može kliknuti na ikonu „Kupi sada“.

Nakon što kupac izvrši narudžbu, prodavatelj će na adresu e-pošte kupca poslati Uvjete korištenja zajedno s potvrdom narudžbe te brojem iste kojom potvrđuje da je narudžba kupca zaprimljena i u procesu obrade.

Prodavatelj će kupcu poslati na adresu njegove e-pošte potvrdu o sklopljenom kupoprodajnom ugovoru zajedno s potvrdom da je paket poslan.

Vezano za bilo koji upit kupac može kontaktirati SITNIČARIJU putem telefona na broj: 043/440-614 od ponedjeljka do petka od 10.00 do 17.00 ili putem e-pošte na adresu: info@sitnicarija.hr.

Ukoliko niste primili naručene proizvode koje ste platili u ugovorenom roku dostave molimo da  obavijestite SITNIČARIJU o istom na adresu e-pošte info@sitnicarija.hr.

 

CIJENA PROIZVODA, NAČIN PLAĆANJA I OTPREMA PROIZVODA

Odabir načina plaćanja

Naručene proizvode i dostavu možete platiti prema modelu kojeg sami izaberete tijekom ispunjavanja narudžbe.

Plaćanje proizvoda je moguće izvršiti :

  • plaćanjem po primitku pošiljke (pouzećem)
  • jednokratnim online plaćanjem kreditnim i debitnim karticama
  • plaćanjem putem direktne bankovne transakcije

Plaćanje je moguće izvršiti sljedećim kreditnim karticama:

  • MasterCard
  • Maestro
  • Visa
  • Diners
  • Discover

1. Plaćanje po primitku pošiljke (pouzećem)

Ukoliko se odlučite za plaćanje prilikom preuzimanja pošiljke dužni ste proizvode platiti tek prilikom preuzimanja istih. Račun za naručeni proizvod dužni ste podmiriti dostavljaču pošiljke prilikom dostave naručenog proizvoda. Plaćanje dostavljaču moguće je samo novcem u gotovini.

2. Plaćanje karticama

Prilikom plaćanja kreditnim i debitnim karticama autorizacija plaćanja vrši se automatski. SITNIČARIJA snosi sve manipulativne troškove autorizacije kreditne/debitne kartice korisnika. U slučaju neuspješne autorizacije plaćanja postupak kupovine se prekida. Kupac je odgovoran za ispravnost podataka koji su navedeni korištenjem webshop usluge.

3. Plaćanje putem direktne bankovne transakcije (plaćanje općom uplatnicom/virmanom)

Opcija plaćanja direktnom bankovnom transakcijom omogućuje uplatu internet bankarstvom, mobilnim bankarstvom, u banci, pošti i slično. Odabirom ove opcije prilikom narudžbe proizvoda, kupac će na svoju e-mail adresu primiti podatke potrebne za izvršenje uplate. Proces isporuke počinje kada evidentiramo uplatu u našem sustavu.

 

Plaćanje se smatra izvršenim u trenutku preuzimanja novca od strane kurirske službe,  u trenutku primitka autorizacije od strane izdavatelja kartice ili u trenutku kada uplata bude evidentirana u našem sustavu.

Ugovorena kupoprodajna cijena uključuje PDV te je izražena u hrvatskim kunama. Napominjemo da je sredstvo plaćanja u Republici Hrvatskoj kuna, te kupac plaća trošak konverzije valuta.

 

DOSTAVA

Dostava u RH i ostale zemlje

SITNIČARIJA dostavu vrši unutar Republike Hrvatske. Robu isporučujemo u roku 5-7 radnih dana od trenutka zaprimanja narudžbe (kod plaćanja po primitku pošiljke/pouzećem), odnosno primitka uplate u slučaju plaćanja po ponudi (putem transakcijskog računa) i Internet naplate putem MasterCard, Maestro, Visa, Diners i Discover kartica.

Izvršavanje dostave

Dostava se vrši posredstvom dostavne službe GLS. Dostava se vrši na prag kućne ili poslovne adrese.

Moguće je  i osobno preuzimanje robe na adresi našeg ureda, uz prethodnu najavu. U tom slučaju kupac ne plaća troškove dostave, neovisno o iznosu narudžbe.

Isporuka kupcu

Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi robu do kata na kojem stanuje kupac već samo do ulaza u stambenu zgradu.

Cijene dostave

Dostava za sve narudžbe u iznosu od 200,00 kn i više je besplatna. Cijenu dostave za sve narudžbe do 199,99 kn snosi kupac.

Cijena dostave iznosi 30,00 kn.

Cijena dostave bit će izražena uz cijenu naručenih proizvoda prije završetka procesa narudžbe.

Primitak pošiljke

Svojim potpisom pri preuzimanju, kupac potvrđuje da je preuzeo paket (ili pakete) u neoštećenom stanju. Nakon što kupac preuzme paket, dostavna služba ne odgovara za eventualne reklamacije, oštećenja ili umanjenje sadržaja preuzetog paketa, osim uz dokaz da oštećenje nije nastalo nakon uručenja.

Odbijanje preuzimanja

Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, prodavatelj zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.

Praćenje puta pošiljke

Dostavna služba putem elektronske usluge omogućava praćenje puta pošiljke. Usluga praćenja puta pošiljke omogućuje pošiljatelju i primatelju da u svakom trenutku dobiju relevantnu informaciju o tome gdje se nalazi pošiljka i što se s njome događa.

 

OPĆE INFORMACIJE

Korisnici stranice www.sitnicarija.hr su dužni prije narudžbe proizvoda klikom na ikonu „Kupi sada“ pročitati Uvjete korištenja.

Ukoliko imate dodatnih pitanja ili nejasnoća vezanih uz Uvjete korištenja, možete se obratiti na adresu e-pošte info@sitnicarija.hr ili putem telefona na broj: 043/440-614 od ponedjeljka do petka od 10.00 do 17.00 sati.

Korisnici su suglasni da neće koristiti web stranicu na način da štete autorima ili trećim osobama, te prihvaćaju sve rizike korištenja web stranice i usluga.

Sadržaj web stranice zaštićen je autorskim pravima. Mijenjanje, posuđivanje, prodavanje ili distribuiranje sadržaja moguće je samo uz prethodnu pisanu dozvolu SITNIČARIJE.

SITNIČARIJA omogućuje korištenje web stranice na najbolji mogući način. To uključuje: nadgledanje rada servera, širenje kapaciteta prema broju korisnika, podršku korisnicima te otklanjanje eventualnih grešaka i problema u radu sustava. SITNIČARIJA ne preuzima odgovornost za eventualne probleme u radu stranice. SITNIČARIJA ne može jamčiti da korištenje web stranice neće biti prekinuto ili privremeno nedostupno.

Korisnici koriste web stranicu na vlastitu odgovornost. SITNIČARIJA ni na koji način nije odgovorna za štetu koju korisnik može pretrpjeti korištenjem web stranice www.sitnicarija.hr.

SITNIČARIJA zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili dopuniti Uvjete korištenja. Promjene stupaju na snagu danom objave na web stranici www.sitnicarija.hr. Uvjeti korištenja dostavljaju se putem e-pošte u PDF obliku. Za kupca su obvezujući Uvjeti korištenja koji su mu dostavljeni putem e-pošte u PDF obliku.

SITNIČARIJA zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave izmijeniti, dopuniti ili ukinuti bilo koji dio svog poslovanja, što uključuje i web stranicu, odnosno bilo koji njezin dio, servise, podstranice ili usluge koje se putem njih pružaju. Predmetno pravo uključuje, ali se ne ograničava na, promjenu vremena dostupnosti sadržaja, dostupnosti novih podataka, načina prijenosa.

Dužnost je i obaveza korisnika koristiti web stranicu u skladu s pozitivnim propisima te općim moralnim i etičkim načelima. SITNIČARIJA ima pravo u svakom trenutku vršiti kontrolu sadržaja web stranice kako bi osigurala poštivanje Uvjeta korištenja i pozitivnih propisa.

 

MATERIJALNI NEDOSTACI

SITNIČARIJA odgovara za materijalne nedostatke proizvoda.

Nedostatak postoji:

  1. ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
  2. ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
  3. ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
  4. kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
  5. ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.).
  6. ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,
  7. ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.

Kupac je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na kupca. Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje.  

Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima prema izboru potrošača:

  1. uklanjanje nedostatka,
  2. predaja drugog proizvoda bez nedostatka,
  3. sniženje cijene

Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.

Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad kupac zbog zakašnjenja prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor.

Ako prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga kupac može održati ako bez odgađanja izjavi prodavatelju da ugovor održava na snazi.

Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima. 

 

PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Potrošač može ugovor jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

SITNIČARIJA pruža svojim kupcima dodatnu pogodnost u vidu proširenog prava na jednostrani raskid ugovora nakon proteka zakonskog roka od 14 dana (više pročitajte u nastavku).

Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed.

Ukoliko potrošač jednom narudžbom naruči više komada proizvoda koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka proizvoda.

Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka proizvoda.

Ukoliko potrošač ne bude obaviješten o pravu na raskid ugovora, pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku 12 mjeseci od isteka roka od 14 dana.

Ako je prodavatelj dostavio potrošaču obavijest o pravu na raskid ugovora u roku od 12 mjeseci pravo na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku roka od 14 dana od kada je potrošač primio tu obavijest.

Da bi potrošač mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, isti mora pisano prodavatelja obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 14 dana i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na adresu Leopolda Supančića 3, 43 000 Bjelovar ili elektroničkom poštom na adresu: info@sitnicarija.hr, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte, a potrošač može, po vlastitom izboru, koristiti obrazac za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na sljedećem LINKU.

Potvrdu primitka izjave o jednostranom raskidu ugovora prodavatelj će dostaviti potrošaču bez odgađanja, na fizičku adresu ili adresu e-pošte. U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj strani ono što je primila na temelju ugovora.

Osim kada je prodavatelj ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu roba bude vraćena, odnosno, nakon što mu potrošač dostavi dokaz da je robu poslao natrag prodavatelju, ako bi o tome prodavatelj bio obaviješten prije primitka robe.

Potrošač je dužan izvršiti povrat robe osobno, uz prethodnu najavu, ili poštom na adresu: Leopolda Supančića 3, 43 000 Bjelovar.

Prodavatelj nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat potrošačeva izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio prodavatelj.

Prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio potrošač prilikom plaćanja, osim ako potrošač izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da potrošač ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.

Osim ako je prodavatelj ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, potrošač mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor.

Smatra se da je potrošač izvršio svoju obvezu povrata robe na vrijeme ako prije isteka roka pošalje robu ili je preda prodavatelju, odnosno osobi koju je prodavatelj ovlastio da primi robu.

Sve troškove povrata proizvoda potrošač je dužan snositi sam.

Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.

Kako bi potrošač utvrdio prirodu, obilježja i funkcionalnosti robe isti može postupati sa robom i pregledati robu isključivo na način na koji je to uobičajeno pri kupnji robe u prostorijama prodavatelja. Robu koju kupac namjerava vratiti u roku od 14 dana isti ne smije prepravljati, koristiti, niti smije poduzimati osobito bilo koje radnje koje se ne smiju poduzimati u fizičkoj poslovnici prodavatelja, kao i one kojima bi umanjio vrijednost robe.

U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom prodavatelj će se naplatiti iz iznosa primljene kupoprodajne cijene u omjeru umanjenja vrijednosti robe prema vlastitoj procjeni uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinog slučaja.

Jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji sklopljenog putem web stranice www.sitnicarija.hr  nije dopušten u slučajevima kada je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču.

Kada je kupac pravna osoba na njega se ne primjenjuje odjeljak ovih Uvjeta korištenja pod nazivom „Pravo na jednostrani raskid ugovora“. Kod pravnih osoba se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima i Zakon o elektroničkoj trgovini.

Izvršenje povrata proizvoda

Kupac je dužan proizvod koji vraća SITNIČARIJI vratiti kompletan, u stanju u kojem mu je dostavljen i u originalnom pakiranju, sa svim pripadajućim dijelovima i dokumentacijom. Kupac je proizvode dužan vratiti SITNIČARIJI o svom trošku na adresu: Leopolda Supančića 3, 43 000 Bjelovar.

Potrošač može i osobno vratiti proizvode na gore navedenu adresu, uz prethodnu najavu putem e-maila na adresu: info@sitnicarija.hr ili putem telefona pozivom na broj: 043/440-614.

 

PROŠIRENO PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID

Nakon proteka zakonskog roka od 14 dana, SITNIČARIJA omogućava svojim kupcima pravo na jednostrani raskid bez navođenja razloga sve do isteka 30 dana od predaje stvari u posjed kupcu.

Sve ranije navedene odredbe kojima se uređuje pravo potrošača na jednostrani raskid, primjenjuju se i na ovo prošireno pravo koje SITNIČARIJA pruža kao pogodnost svojim kupcima.

 

OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač može poslati putem elektroničke pošte na info@sitnicarija.hr ili poštom na adresu: Leopolda Supančića 3, 43 000 Bjelovar.

Kako bi potrošaču SITNIČARIJA odgovorila na pisani prigovor koji nije upućen elektroničkom poštom, mole se potrošači da navedu točne podatke o svome imenu i prezimenu te adresi na koju će im biti dostavljen odgovor.

Odgovor na prigovor potrošača SITNIČARIJA zakonski mora dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.  

Ukoliko je kupac pravna osoba na njega se ne odnose pravila o zaštiti potrošača propisana ovim Uvjetima korištenja i Zakonom o zaštiti potrošača.

U slučaju eventualnog spora SITNIČARIJA i potrošač će spor pokušati riješiti mirnim putem, a ukoliko to nije moguće, nadležan je stvarno i mjesno nadležan sud u Republici Hrvatskoj uz primjenu hrvatskog prava.

Rješavanje sporova je moguće pred Sudom časti HGK ili drugim centrima za mirenje. 

Potrošačke sporove moguće je rješavati putem ODR platforme Europske komisije https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR.

 

PRAVNE OSOBE

Kada proizvode na web stranici www.sitnicarija.hr naručujete kao pravna osoba ne smatrate se potrošačem, te se na Vas ne odnose odjeljci ovih Uvjeta korištenja pod nazivom „Materijalni nedostatak“, „Pravo na jednostrani raskid ugovora“ i „Obavijest o načinu pisanog prigovora potrošača“. Na Vas se u tom slučaju primjenjuju relevantne odredbe Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini.